Эрдэмтэд таргалалгүйгээр шөнө идэж болох бүтээгдэхүүний жагсаалтыг гаргажээ

Эрдэмтэд судалгаа явуулсны үр дүнд шөнө идэж болох 10 бүтээгдэхүүнийг олсон байна. Үүгээрээ эрдэмтэд шөнө идсэн эдгээр бүтээгдэхүүний улмаас галбираа алдахгүй гэж нотолж байна.

Night food

Шөнө багахан хэмжээний хар шоколад идэж болно.
Эрдэмтэд шөнө дор дурдсан бүтээгдэхүүний багахан орц (порц) бөх нойрсоход таатай нөлөөлдөг гэж нотолжээ.
Галбираа хадгалахад хоргүй бүтээгдэхүүний жагсаалтыг хар шоколад тэргүүлжээ. Гэхдээ түүнийг зооглох хэмжээ ихэд бага- 1-2 хавтгай (дөрвөлжин). Хоёрдугаарт нь давсгүй фисташки, гуравдугаарт тахианы шөл эсвэл ногооны шөл (бульон) оржээ. Жагсаалтын дөрөвт хулууны үр, тавд зөгийн балтай сүү жагссан байна. Зургадугаар байранд цөцгийтэй хар нэрс, долоод цагаан будаа, наймд бүйлсний жимс орсон бол есд бяслагтай ролл эсвэл тахианы дан мах (филе) багтсан байна. Жагсаалтын аравд гаа (имбирный)-ны цай оржээ


Нийтэлсэн      Огноо: 2017-03-13 14:57    
Сэтгэгдэл үлдээхийн тулд энд дарж хэрэглэгчийн эрхээр орно уу


Сүүлд нэмэгдсэн Технологийн мэдээ